Vill bara leka mer!

Hej vänner!

Jag kom ju på att något som inte kom fram i förra inlägget är ju hur himla ljuvelkuligt jag haft det sedan jag kom hem från Englandia också!! Umgåtts massor med fina människor, skrattat mycket, jobbat litegrann, druckit lite öl, fikat ganska mycket, åkt skidor & skoter, kört bil igen, planerat 20-årspartaj och massa annat gött som förgyller livet har jag gjort!

 

Just nu är mitt fokus inställt på att hitta ett sommarjobb, förbereda mig inför auditions-/skriva brev med ansökningar till Folkhögskolor över hela Sverige (i år då jävlar!!!) samt bara njuta utav livet och vårvintern i allmänhet!

 

För ÅÅÅÅÅHHH vad jag älskar den här årstiden! Solen lyser for reals igen, det droppar från taken, fåglarna sjunger, det schlaskar lite sådär småmysigt om skorna när man är ute och går och jag fylls bara av glädje!

 

Typ lika glad som jag var i Edinburgh den här dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0