Älskade, efterlängtade, lediga dag.

Idag har jag varit ledig och det har suttit så himla fint! Bara tagit det lugnt - promenerat med hunden, plockat hjortron och lyssnat på sommarprat. Jag och syrran tog även en härlig powerwalk och lagade tacos till middag lagom till att pappa kom hem.  Kvällen avslutades spelandes kort och käkandes glass tillsammans. Ytterst ljuvligt!!
 
 
 
 
me and mah beautiful sistahhh från idag! :)
 
OCH SEN TÄNKER JAG PÅ FRIDHEM SOM IN I BOMBEN. Om 5 veckor pluggar jag där och ska få djupdyka och förlora mig ner i teaterns värld igen. Fasen vad jag längtar!!! Blir så sjukt glad och pirrig när jag tänker på det och på alla nya personer jag ska få lära känna och att jag ska få uppleva Folkhögskolelivet! Att min dröm har besannats!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0