Tjugoåringen.

3 april 1993 då föddes jag,
vilket innebär att idag har jag fyllt 20 år hela dagen idag!
 
Det känns... mest bra! Jag tycker ju om mina födelsedagar eftersom de innebär att träffa släkt & familj, käka tokigt mycket tårta och få många fina grattishälsningar av sina vänner så att man blir alldeles glad i hjärtat! ♥
 
Sen så har jag oftast lite åldersnoja och så även nu, kanske en aning mer än vad jag haft förut.
Även fast inte hela min värld vänds upp och ner bara för att jag fyller 20 så känns det lite vemodigt att vinka av min utomordentliga tonårstid! Den har varit skämmig, magisk, tragisk, otroligt rolig, pinsam, äventyrlig, läskig, kärleksfull men framför allt SKOJ och utvecklande. Så mycket mer man lärt sig om sig själv, andra och världen. Så mycket skratt och fest!
... Fast å andra sidan så kommer jag nog fortsätta att leva samma göttiga liv som förut så ingen enorm förändring! :D :D
 
Min födelsedag har iaf varit helt fantastisk, imorgon ska jag premiärshoppa på systemet och på lördag ska jag festa & fira för glatta livet! :D
 
 
Puss & kram önskar jag och mina näsborrar från el studento!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0