Slow and steady

För prick en dag sen hade jag underbara Alma här och vi satt vid mitt minimala köksbord och drack te och försökte genomföra underverk med våra ansökningstexter - fast det i slutändan kanske blev mest skratt och livsviktiga diskussioner om annat. Fint var det och glad var jag onekligen!
 
Ikväll är jag också glad, proppad av endorfiner efter första löpturen runt älven i år. Men det var riktigt jobbigt och det känns i benen och i huvudet nu - jag har fått kämpa för att hålla mig vaken till midnatt för att kunna se ett älskat avsnitt av "Sex and the city" innan läggdags!!! Vanligtvis skuttar jag runt till tvåtiden på natten så det här känns konstigt. Jag kanske har börjat växa upp?
 
Aja, SATC kallar!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0