I've got a life - though it refuses to shine

 
Jag tycker att det är jobbigt att jag befinner mig i en fas i livet där jag inte riktigt trivs.
Men det fina i kråksången är att jag faktiskt själv kan välja hur jag vill hantera den.
 
Jag kan antingen sitta och tycka synd om mig själv
eller faktiskt försöka se alla möjligheterna istället och förverkliga mig själv genom dem.
Klart jag kommer fortsätta känna mig en aning klämd i tillvaron en stund till,
men jag vill välja att göra det här till en så bra tid som jag bara kan.
 
Egentligen bör det väl inte vara svårare än så? :)
 
Börjar med att gå och ge paket till min fina gullehumla Mathilda som fyller år idag - not bad!!!
Grattis ljuva du! :*
 
 
Och TACK för att du förgyller mina dagar! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Barryvarry

hahahha jättepackad bild!!

Svar: Ja Jätte!!! :D
Elisa

2012-09-12 @ 14:20:48
Postat av: ruld

jättepackad tild*

puss älskade!

Svar: yes! Elisa också... :D puss :*
Elisa

2012-09-12 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0