Shame on me!!!

Ny vecka - nya möjligheter.
 
Den här dagen har fyllts av massor med olika känslor, de flesta av det positiva slaget!
Har vaknat upp i armarna på Daniel, tränat - ätit solskenslunch - druckit kaffe och spånat/planerat sagouppvisning med Mathilda, tvättat och börjat städa i lägenheten och snart ska jag pysa iväg till Helenas lägga för lite socialtid med henne, Emelie och Soffe = gosemys!!!
 
Sedan så har jag även fått mitt livs första "arga lapp" av en granne..!
Inte superfestligt kan jag förtälja för er arga-lapp-oskulder!!
...Har skämts och skrivit förlåtlapp alltså och skämts
och skämts och skämts
och aaaaaaaaa....
 
Känner mig väldigt levande trots allt, eller kanske trots för.
Taggar livet och Markus har skrivit typ världens härligaste lååååååååt;
 
Lyssna på "Vi dansar bättre utan kläder" här:
 
http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=4151154&codingformat=.m4a&metafile=asx
 

Kommentarer
Postat av: tild

alltså evigt jävla dåligt samvete, fy faaan

tur att allt annat var fint :D

2012-09-24 @ 23:00:15
URL: http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0