Konsten att vara kvinna

Boktips; "Konsten att vara kvinna" skriven av den fenomenala Caitlin Moran.
 
Trots att jag verkligen ansträngt mig för att inte läsa den för fort (eftersom jag redan från de första sidorna önskat att den aldrig skulle ta slut!!!!)  så är den nu officiellt utläst. Denna fantastiskt kloka, uppfriskande, smarta, intressanta, upprörande, tankeväckande, inspirerande, igenkännande, ärliga och JÄTTEROLIGA bok som jag har kommit att älska under den senaste veckan!! Den är bara så himla härlig på alla vis!!! :D
Efter att ha läst den känner jag mig upplyft, upplyst, glad och mycket klokare och stoltare över mig själv än innan jag läste den, ganska bra känslor va? ;)
 
 
Caitlin Moran bjuder på sig själv på ett underbart sätt och mixar alla de viktiga ämnena med humor på ett vis så att man både får sig en riktig tankeställare och ett skrattanfall på en och samma gång!!!
Alla kvinnor borde läsa den - och alla män! :D
Trots namnet så handlar den främst om att vara människa, och jag tror att folk av båda könen och alla åldrar kan uppskatta den.
 
SÅÅÅÅÅÅ.... LÄS DEN FÖR GUDS SKULL!!!
ALLIHOP!!! Ni kommer bli hänförda, jag lovar!
Och sen när ni läst den kan vi allihop bilda bokklubb och bara dricka te och diskutera de olika ämnena som boken tar upp och dess fantastiskhet i all evighet eftersom ämnena är så otroligt intressanta och viktiga och roliga att prata om. Så låna eller köp den direkt - jag vet att ni vill!
 
 
Åh Caitlin du fantastiska kvinna - tack för denna fantastiska bok!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0