Helgens äventyr;

I helgen har jag tillsammans med min kära far och syster vistats i Arjeplog!
Där gick vi på höstmarknaden, besökte en glashytta, beundrade den vackra utsikten från Galtis, körde omkring och upptäckte omgivningarna, skådade en och annan ren, käkade massa god mat, bastade och bara umgicks helt enkelt. Med andra ord; jag har haft det riktigt bra! ♥
Hoppas kunna återvända till den fina bygden i vinter om jag lyckas ta mod till mig och bemästra slalomåkandets ädla konst!!
 
 
 
Fint va!? :D
Fastän vattnet sett uppifrån berget sannerligen såg ut som frigolit!

Kommentarer
Postat av: Tild

Åh
Det är ju jättevackert ju!

2012-10-08 @ 14:37:34
URL: http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0