Chilla/fika

 
Godkväll!
 
Idag har varit en bra dag. Trots att den började med att jag hade världens mest ihärdiga längtan tillbaka till gymnasiet, plötsligt var det som om mystiska krafter ville slita mig ut till cykeln så att jag kunde komma fram till skolan sisådär exakt 08.35 (föralltid försenad, svettig, rödrosig och med andan i halsen) för att ha evig prestationsångest, ständigt gurglandes skolans halvljumma, fissura bryggkaffe som om det vore direkt livsuppehållande, alltid vara beredd att spy ut mina åsikter på varje lektion även fast alla slutat lyssna och hänga med mina fantastiska klasskamrater och ljuva vänner dagarna i ända liiiiite för länge varenda gång så man alltid fick småspringa till lektionerna. Diskutera med lärarna, ha bänga teateruppvärmningar, bygga pyttesmåjättepillriga scenografimodeller, skriva filosofiuppsatser i många nätter och bara kännas sig GLAD! :D
 
För ja, även fast jag är hyfsat glad nu för tiden också så äre som ett stort, saknigt, ständigt hål i mig likförbannat.... Vilket ju suger eftersom jag inte direkt kan vrida tillbaka klockan några år.
Försökte skärpa mig och sluta tänka på det iaf och när jag precis slutat sakna kom iaf Mathilda och jaga upp mig ur sängen. Vi skulle träna var det tänkt.
Såååååå vi drack lite kaffe hos mig och kika på Tradera.... sen gick vi på Second hand (Jag hitta "Flyga Drake" för ynka en tia som jag velat läsa jättelänge!! :D :D ) Och så fika vi lite muffins och kaffe där i den söta cafédelen... och sen gick vi och hämta/packa väskorna och SEN träna vi!
Skönt, för mig knutiga axel kändes som ny igen efteråt. Fina Mathilda ♥
 
Pjuuuuh. Näh, orkar inte skriva mer nu faktiskt. Nu ska jag se en av mina favoritfilmer.
Den heter "Tillsammans".
 
Sov sött! :*
 p.s; fåtöljen fick heta Solveig! d.s

Kommentarer
Postat av: Tild

du är min hole-fillah!
lite som en glad penis!

2012-10-15 @ 23:59:44
URL: http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0