Dancing with myself.

Igår bada jag bl.a  jacuzzi med Emelie, Linda och Soffe!!!
Det var skönt och kul - tinade upp ända in i själen av värmen och girlsen! :D
 
I söndags var jag på Öppna ögonen-festival med Mathilda och vi träffa även flera andra välbekanta och fina ansikten! Vackra och intressanta band spelade och jag blev glad och inspirerad.
 
Mycket gosigt som händer nu kan jag luuuugnt säga, ska dessutom iväg ut och resa nästa vecka med min fagra syster. Stockholm och förhoppningsvis Linköping också, men vill tillbaka igen så jag kan få en skymt av Carro och Hannes! Hmmm... detta kan bli intressant! FAST KUL!
 
Dessutom väntar jag på skor & tatuering med stor anspänning!!!
Och Daniel, saknar han så min skalle nästan sprängs!!!!!!!##!##!!!!#!#
 
Förutom det och att ingen vill anställa mig så är nog läget helt fantastiskt faktiskt! :D
 
 
/ är våra munnar en plog? I en skog?
JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0