"Potatissalladssagg" är ett svårt ord att stava

Göteborgsruset börjar lägga sig och jag är tillbaka på hemmaplan,
och det känns bara skönt.

Fick träffa klassen idag och igår vilket var härligt
- vill ju få så mycket tid som möjligt med dem nu den sista veckan!!!
Allt skolarbete är officiellt bortstökat och jag har fått veta de flesta av mina betyg
och jag kan säga att jag är så fantastiskt stolt över mig själv! Trots att de där betygen egentligen bara är några bokstäver på ett papper så är jag förträffligt nöjd över utvecklingen, engagemanget och tiden jag lagt ner bakom dem.

Igår kom min älskade Daniel hit och det var så sjuuuukt efterlängtat! ♥
Att få träffa honom, prata med honom, kramas med honom och sova tillsammans med honom är
ju som rena terapin för själen - underbara du!!! ♥♥♥

Ikväll har jag haft avslutning med teatergruppen vid älven och det var sjukt härligt!
Grillning, fika, lekar och skratt! :D 1-2-3-OST i nerförsbacke i slänten blev minnesvärt och himla roligt!
Tack för det här fina året allihop; för all er fantastiska energi, glädje och er ständiga vilja att utvecklas.
Ni inspirerar mig!!!

Nu sitter jag här efter att ha torkat bort ett halvt kilo potatissallad som glidit ut i min väska och är astaggad men samtidigt trött som ett as. Vill ut i kvällen och lukta på min favorithägg som börjat blomma men lutar åt att se en film så jag garanterat somnar. Är lycklig för att jag är klar me typ allt som innebär stress men vill samtidigt boka in tvättid, funderar på att städa eller varför inte motionera??? Inte lätt att alltid vara speedad.
Måste skärpa mig nu och ba slappna av.

VILKEN JÄVLA SJÄL JAG ÄR! ♥
Känner mig exakt lika enerverande studsig men ärligt lycklig som jävligt jobbiga (men ljuvliga) Jedward
i deras bidrag till ESC... alltså lol!


Har typ samma frilla som de just nu också... haha orkar inte! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0