Hur skulle man möjligtvis kunna bli lycklig, om fantasin inte kan få vara på riktigt?

Sådärja, nu beger jag mig mot bussen som går mot tåget som går mot Göteborg.
Mina kompanjoner är Alma och Mathilda och vårt mission är att söka till skådespelarutbildningen med taldramatisk inriktning på Wendelsbergs folkhögskola.

Jag är så taggad att jag nästan trillar av pinnen!!!!!!!!!
Få åka med två tokgoa brudar till en av mina favoritstäder och söka utbildningen som jag så fasligt suktar efter att få gå känns inte direkt tokigt! Just sayin! ;)

Lite (=MASSA) nervös såklart men om man inte vågar så vinner man minsann inget heller!
Jag ser det framför allt som en kul utmaning och ser fram emot en spännande resa!:D

Peace!




Kommentarer
Postat av: Em

Dream it

Wish it

Do it

2012-05-23 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0