For her it's still a game.

ÅH om man läser mina senaste inlägg så skulle man ju kunna tro att jag vore döende i stress och ångest...
och så kanske det varit en smula, men jag kan härmed meddela att jag är back on track och själaglad!

"Känslan när man efter en period av absolut skolstress insett att man gjort klart ALLA uppgifter förutom en liten uppsjungning är avklarade " :D :D :D :D :D

Dansar runt topless omkring min packning och har nästan samma fantastiska pepp som Phil Collins i den här videon med tillhörande peppande sång::: ( OBS; har dock inte samma frilla som han!!! D: )



Plus på att jag även räddat en padda, bytt däck för första gången, promenerat i solskenet, träffat världens sötaste hund och ätit middag på en vacker äng med min älskling de senaste dagarna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0