Dagen man aldrig trodde skulle komma!

Hej people!! :D

Idag har jag varit hemma från skolan och sjukat mig men det har faktiskt inte alls varit så illa!
Har läst igenom ett brutalt manus, skrivit lite på PA-rapporten, druckit kaffe, ätit glass och........

KÖPT PEACE&LOVE-BILJETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Vafan, blire några knepigheter med jobb eller grejer för någon i vårt sällskap så att vi inte kan fara så får jag väl sälja biljetten vidare,
men nu har jag iallafall en och det känns så jävla fantastiskt!!! Glädjen är total!!!

TAGGA NU VA TJEJER!!?!?!!


Kommentarer
Postat av: ruldknull

puss älskade du!

2012-05-11 @ 17:03:09
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: ruldknull

puss älskade du!

2012-05-11 @ 17:03:10
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: lakrits

De kommer att gå din väg... du har längtat å vill dit. De ordnar sej :)

2012-05-12 @ 00:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0