Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

Hihihi vill börja med att GRATULERA Carro som tog körkortet igår och Emelie som tog det förra måndagen men som jag inte nämnt något om här förrän nu - skämmes på mig!!!!!

GRATTIS iallafall ljuva, mjuka flickor! BRA jobbat och kör som fan nu!!! :D :D :D


(hitta denna fina gamla goa bild på oss alla tre + Simon E på ett hörn!)



Här händer ganska så mellanmycket. Fast pappa gav mig sin välförtjänta blodgivarkopp till mig igår och det var fan snällt!!! Mamma ringer jämt och ger mig bästa tipsen och Danne är här och pussar på mig och ser till så jag inte dör den dödens död!! Fast det gör jag inte, njurarna börjar piggna till igen.

Nu tar jag en paus från ett stycke djup teaterteori & ansökningseufori med en kopp te.
PJUH!!!

Lyssnar på den här också och får vårkänslor;
Håkan Hellström – Aprilhimlen





Kommentarer
Postat av: emsan

blir så jävla glad av den där bilden!! :D



krya på dig!! <3

2012-03-15 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0