Du imponeras inte av nånting men är nyfiken på allt och det är fint.

I vår arbetsmiljö&säkerhetskurs ska vi intervjua en person jobbar med ett dans eller teaterinriktat arbete.
Jag ringde nog världens gladaste producent idag och pratade en hel timme.
Han hade en helt fantastisk inställning till sitt jobb
trots all övertid, alla sena nätter och utryckningar på helger.
"vissa nätter när man ligger där och oroar sig över allt man har att göra så brukar jag
tänka att fan vad bra att jag har ett jobb och sluta oroa mig!"
Nej, men vilken jäkla glädje och skön energi han spred till mig genom luren!
Han, som hela tiden strävade efter att utvecklas och aldrig gav upp.
Vars energi genomsyrade varje ord han sa,
vars drivkraft verkligen kändes äkta!!!
Inspirerade mig som fan och gjorde mig glad så; tack!

Min teatergrupp och Amoregruppen hade berättande tillsammans ikväll och inspirerade också så
till den grad att jag mådde riktigt gött i själen!

..Och om prick en månad har vi premiär på vår slutproduktion!!!!
Längtar ihjäl mig samtidigt som tuggar bort mina naglar och bajsar ner mig av skräck.

Klart som fan att det är inom teater jag ska fortsätta i framtiden!!!
Bara kötta och kötta och kötta ända tills jag blir dödligt jäkla less om något sådant ens går.
Det är ju precis det här som jag älskar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0