Det är svårt att vara ledsen när solen skiner.

Sportlovet var så otroligt skönt och jag fick göra det jag ville trots att jag inte planerat så mycket i förväg.
Träffa familjen, Daniel, göra en snöskulptur, åka skidor, åka skoter, odla fräknari solen, läsa ut min bok, klippa mig, fika, bowla,se film, äta god mat och avsluta lovet med fest med många fina vänner ( där Loreen vann Melodifestivalen dessutom!! :D :D )! Fan fantastiskt!!!

Men just nu vill jag tyvärr bara skrika ut min frustration: AAAAAaaaaAAAaaaaAAAAaaaaaaAAAAaaaaaa!!!!!!
Trodde att jag gjort illa mig i ryggen i lördags på skoterturen och det blev bara värre och värre vartefter dagarna gick så som tur var tvingade mamma sin motstridiga dotter till akuten igår eftersom hon misstänkte nåt med njurarna och...
Njurbäckeninflammation hade jag.
Urinvägsinfektion hade letat sig upp till njurarna.... jippiekajej....!
Ont som fan&feber på det - tack och lov för ipren!

Nej men det är ju aldrig roligt att vara sjuk. Träningen på nya gymmet som jag skulle komma igång med idag med Emelie sket sig ju t. ex totalt, och jag är rädd att det här kommer sabba mina fabulösa lördagsplaner också.
Hatar att få min tagg förstörd!!!! :( :( :(

Meeen, ingenting blir egentligen bättre av att tycka synd om sig själv så jag ska göra mitt bästa med att sluta med det. Dessutom skiner ju solen som aldrig förr idag och påväg till apoteket för att hämta min medicin såg jag vårens första krokus! Liten och lila var den! :D

Lalehs UNDERBARA låt passar PERFEKT IDAG:::




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0