Studentbalen!!!


Igår hände det alltså; jag gick på balen!!!
Under dagen hade fina Siri fixat mitt smink, syrran gjort den fina frillan, mamma hjälpt till med allt möjligt som behövdes och Danne stöttat och självklart snyggat till sig själv!
Lovisa fotade oss i bonnstan och Anna-karin och Larsa skjutsade oss i finbilen fram till röda mattan!
Måste börja med att tacka er alla för att ni ställde upp under dagen/kvällen,
det var guld värt och utan er hade det inte blivit lika bra! ♥

Förutom regnet så var det roligt med röda mattan, jag kände mig supersnygg i klänningen som Malin sytt och Danne var så jävla snygg bredvid mig så jag nästan blev till mig i trosorna!!!
Jag blev positivt överraskad över alla som tappert tittade på trots det dåliga vädret,
stor cred till er!

Hur var själva balen då?
Enligt mig;

BÄST: - Att mingla runt och träffa alla fantastiskt fina gäster,
alla var så sjukt tjusiga och jag blev bara så jävla glad!
- Personalen var sjukt trevlig
- God mat
- Mina bordskamrater, bäst ♥
- Nice musik och dansgolv
- Jag kände mig fiiiiiin

SÄMRE:

- Lite mat på tallriken (säger hungriga Ellan...)
- Konferencieren Bingos ibland väldigt taskiga kommentarer till gästerna
- Det väldigt konstiga sättet som balens kung och drottning valdes på.

Kvällen var helt okej och avslutades med att mina fantastiska kavaljer bar mig på ryggen hem då mina fötter i princip dött efter att ha burit högklackat i sju timmar!
Galet hur lyckligt lottad jag är!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0