Så gott som beredd.

Hej allihopa! :)

Efter en riktigt mysig och skön helg innehållande massa gos med Danne, lite jobb, föreberedelser inför balen och häng hos både mamma och pappa känner jag mig både utvilad och förhållandevis lugn.

För det känns bara så sjukt att den är här nu, studentveckan. Och även fast jag helst skulle vilja blunda för det och spola tillbaka tiden till första skoldagen i gymnasiet så antar jag att det gäller att bara försöka gilla läget och ha så roligt som möjligt med min älskade klass innan allt tar slut!!

Jag vet att många tårar kommer fällas under veckan men jag planerar att ha jävligt roligt också och festa som om det inte fanns någon morgondag! Efter att ha pratat med Emelie i typ 2 timmar ikväll så är jag galet partytaggad nu men det känns ju tyvärr lite trist att starta fest ensam i läggan halv ett en söndagsnatt... men men - får spara peppen till senare i veckan istället! ;)

Japp. Nu är de allra sista dagarna här
- NU TYCKER JAG ATT VI GÖR DET BÄSTA UTAV DEM ES3C! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0