Dansa.... pausa.....bajsa....pausa......

Wowowowowowow vilka dagar!

Igår - Nationaldag som började med att jag och Danne gosa, käka maxmat och sverigebakelse medan regnet piskade ner utanför. Därefter fika på dans & teater med våra fina lärare Maggan och Ylva. Så sjukt mysigt men samtidigt väldigt sorgligt! När alla började berätta om sina bästa minnen och hur de utvecklats under åren... då gick det bara inte att hålla tårarna tillbaka. Jäkla ljuvliga klass och lärare - känns så knäppt att allt gått så fort! :(
Vill inte skiljas från er!!!

När vi torkat tårarna begav vi oss till Sunnanå för att klä skrindan hos Tove, och den börja se riktigt tjusig ut tycker jag! :) Kvällen innebar förfest med klassen hos Lisette, lite hos mig och lite hos Mia och sen utgång på Verandan.
Riktigt rolig kväll med mycket dans blev det!!! Allting avslutades med att jag, Carro och Mathilda käka sill, oliver och massa smör hos Mia i en galet förvirrad fyllehunger. Mums! Såhär såg mathildas macka ut;




Såååååååååå idag är jag ganska sliten. Drog mig ändå till skolan och käka sista måltiden i matsalen ( älskade matsal!), tömde skåpet och var på stipndieutdelning. Sebbe, Jessica samt dansarna i min klass fick stipendier, Stort grattis till er!!!! :D

Nu; dö i soffan i min nya bikini som jag tvärköpte idag tills jag ska slita mig upp för middag på Tatung med los klassos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0