Precis som refrängen i "Isarna"

Hej världen!
 
Nu har jag varit på peace & love och
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
vad fantastiskt och ljuvligt och underbart och roligt det var!
 
jag fick se otroligt bra artister - både gamla favoriter och nya stjärnor!
jag fick träffa mycket nya människor och umgås med mitt finfina sällskap!
jag har fått leva campingliv med allt snusk, svett och charm som det innebär.
jag har fått dansa till min favoritmusik
jag har blivit stammis på bajamaja
jag har slaktat min lever
och skrattat så att magen nästan vänt sig ut och in.
 
Nu i efterhand längtar jag tillbaka men är så fruktansvärt lycklig över att he blev av!
[här hade det varit en bild om inte den inte gått att ladda upp......]
 
Sedan jag kom hem har jag jobbat. Serious shit! Många långa dagar och kvällar har det blivit och jag har lärt mig så otroligt mycket! Mycket jobbrelaterade grejer men främst har jag dragit lärdomar som människa på den här planeten - både om andra och mig själv.
 
Mellan arbetspassen har jag träffat Felicia som varit här i Norrland på besök och jag har bara njutit av hennes sällskap!!! Familjen, Danne och några vänner har jag hunnit träffa också och det har varit ljuvligt!!!
 
Annars har jag tagit mig tid till att tänka vad jag verkligen vill här i livet och hur seriös/oseriös jag bör vara för att uppnå största möjliga välbefinnande. 10 augusti är jag arbetslös och skiträdd/= har alla möjligheter i världen att göra vad jag vill.... Det är den största frihet jag hittills har mött så såklart känns det konstigt...!
 
Lista på vad jag vet att jag vill:
 
1. Spara ut håret.
2.Tatuera mig.
3.Plocka bär i sinne.
4. Bada fler gånger.
5.Resa till London.
6.Bli en bättre lyssnare.
7.Träna upp min kondition (och styrkan... min hållning är i stil med en banan..)
8.Umgås mycket med personer jag tycker är festliga och fina.
9. Jobba inom teaterbranschen, helst som producent.
 
That's liksom... it! Just nu! Återkommer när jag kanske vet något mer som kan avslöja nästa steg i min utveckling...!
 
//// tjejen som väntar på att oväntade/otroliga/ofattligt bra erbjudanden ska dyka upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0