Tulpaner från Obbola

Jag känner att vi i klassen måste göra något spännande på onsdagar!
Hur ska tiden annars gå? Å andra sidan har jag det väldigt gött med er när jag knappt gör någonting också.
Meeeen - jag får spring i benen!

Jag vaknade till liv nyss och Danne sover fortfarande sött i min soffa.
Vi tillagade en jävligt god lasagne till tonerna av Misfits innan vi hamnade i paltkoma
 - fett som fan!
Nu måste vi slå våra kloka huvuden i hop och fundeeeeraaa och planeeraaa.
Och kolla lite på den rosa himlen...

Vi ska ju snart upp till fjälligare trakter!


Kommentarer
Postat av: tild

Film-och-grape-onsdag-röstar-jag-för!

2012-01-18 @ 20:31:46
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0