Nyuppstigen till ett nytt år!

Hej 2012 och alla därute,
och framförallt: GOTT NYTT ÅR!!!

Min nyårsafton blev mer än ljuvlig med mycket körning, många fina människor och många olika platser!
Åt middag hos mamsen, fick cheesecake hos Mathilda, dumpa grejer i läggan, var förbi Lovisa och sedan hennes granne Oskar med company en stund, villades bort i Varuträsk tills vi äntligen hittade festen, stan igen för att tvärkissa hos Mia och bevittna Carro sjunga och se fyrverkerierna (vackert!!).
Därefter blev det Lovisa - hämta upp några dudes från älvsbacka . tillbaka till Lovisa för tokmysig efterfest med kladdkakemuffins och mango! Skjutsade till sist hem de ljuvliga Lovisa, Josse, Carro och Mathilda innan det blev hem och sova. Som sagt, en fantastiskt härlig kväll maxat med intryck!!

Tack allihopa! ♥

Känns lite sorgligt att säga hejdå till tvåtusenelva som vid närmare eftertanke varit mitt bästa år någonsin!
Men, tvåtusentolv kommer bli ett grymt spännande år med slutproduktion, student, peaceandlove(?) och sedan...? Jag har ingen aning men jag antar utmaningen!

Dyker nog upp med en sammanfattning på 2011 och ska slipa lite på nyårslöftena till nästa gång vi hörs!
TJING!

förra hyårs i åbyn;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0