I min värld har alla tisdagar ett glatt&mjukt skimmer omkring sig, tror minsann det är en av mina favoritdagar!

Idag...

....tappade jag ner tandkrämstuben i toan....................!

...........författarpresenterade jag på svenskan

....skrattades det mycket på religionen

......spräckte jag ett par ljuvliga jeans brutalt mycket

...tepartajade för första gången på länge

.....åt jag gomiddag med EnHannes och AMathilda

....blev jag inspirerad till att skriva haiku

....hitta jag boken som jag velat läsa läääääääänge på bibblan!

....dricker jag vatten ur glas med ett sugrör

...åt jag tusN kaker

...Lämnade Hannes en otroligt inbjudande kyckling-på-pinne-grej från ica på min diskbänk.
Den ligger kvar där och frestar mig något, men jag skall icke falla! fyra veckor som vegetarian idag och det har gått så förvånansvärt BRA! funderade först att bara prova två eller fyra veckor men nu när jag gjort det och klurat lite så tänker jag absolut fortsätta! Det här passar mig!!! =)
Blir att slänga gosaken på diskbänken iaf, om inte någon är sugen på att komma och sluka den? :D

...ska jag sopa upp spaghettiklet och ost från mitt golv...!

PS: En annan kul grej är att en av mina favoritböcker har den snitsiga titeln "Tisdagarna med Morrie"!
Den är kortkortkort men fantastiskt fin, tankfull, söt och sorglig. Läs vetja!

PS2: Ja Googla tatuering tisdag och fick ingen träff!!! Betyder självfallet att jag måste tauera in TISDAG i svanken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0