Finns inget som irriterar mig mer än eländiga datorprogram strax före lunch.

Sitter på musiklektionen och gror horn frustar blod.
Vi ska sätta ihop massa ljud i ett program som heter Adobe Audition och jag tror jag snart ska explodera!!!!

Grejen är att jag alltid varit efterbliven när det gäller allt från hur man skriver på ett tangentbord eller använder photoshop eller något annat JÄVLA datorprogram men kan inte hjälpa att bli något annat än jävligt förbannad!!!

Och nu är jag cool som skriver ut all min ilska på bloggen!!!!
BLARGH
AARGH
USCH

All död åt alla jävla äckel fucking datorerna!!!!!!!!
Ska bosätta mig i en grop i skogen utan teknik.

BLURGH AAAAAAHHHHHHHHHHHHH FUUUUUCKKKKKKKKKK RÖVVVVVVVVVVVVVVVV

Kommentarer
Postat av: emsan

Jag förstår hur du känner!

Dock just inte ett dataprogram utan att all jävla teknologi krånglar, min dator lagga så den startade inte ens, fick dra med den på skolan så emil fick kolla på den, min tv och mobil är inne på lagning och till råga på allt så glömde jag mina glasögon hemma idag... xD

2012-01-20 @ 16:50:18
URL: http://emelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0