Ever since I was eight or nine I've been standing on the shoreline.

Igår spenderade jag kvällen hos Daniel, käka ananas och såg en thriller med Al Pacino som bad guy. Sov ut länge och ikväll har jag, mamma och Frida varit hos mormor i stan på middag! Jättemysigt och gott var det!

Love Actually på tv:n nu och jag måste bara gå dit och kika tror jag.
Kanske äntligen öppna paradis-asken och hälla upp lite te.
Sedan vara uppe alldeles för länge, läsa ut den sista skälvande delen av Hungerspelen fast jag redan vet exakt hur den slutar och kanske spela lite sims in på småtimmarna.

Bara ha lov helt enkelt,
jag kan inget annat än älska det!



Måste avsluta med en hemskt vacker låt!
Broder Daniels original är ju alldeles fantastisk
- men tycker denna med Anna Ternheim är lite mer sagolik.

Kommentarer
Postat av: ruld

jag gillar dig, åk till skogen med mig

2012-01-02 @ 22:32:55
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0