She's an easy lover - she'll take your heart but you won't feel it

Fredagkvällen blev ljuvlig alla kategorier med göttaste maten( har nog aldrig ätit en sådan stor mängd potatis på ett dygn!) och sällskapet!
Igår fick jag rejäl huvudvärk (skyll me själv :D), mer god mat, en ersmarksbo till final i Melodifestivalen
och en massa kärlek av Danne
och idag var det nog världens vackraste väder, ingen missa väl?

ÅH den här vårvintern ♥

Ska skärpa mig nu och göra engelskaläxan och se mig för om lite sommarjobb,
Och just ja! Glömde mobilen i Daniels bil förr idag och får inte tag i den igen förrän imorgon
så om jag totaldissar er så är det av en vettig anledning! ;)



:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0