räckatill

tappade bort min nyckelknippa idag.
jääääävligt lyckat, not.
Cykelnyckeln som leder till cykeln som tar mig typ överalllt
Gympluppen som får mig in på min väg mot avslappning
Lägenhetsnyckeln som leder in till min lilla oas i världen
alla försvann.
De var inte på coop och inte i kläderna och inte på skolan,
iallafall så är de inte hittade.

Gick argt hem från skolan i kylan och snorade
självfalllet var batteriet i mp3:n slut och hade ca. 15% kvar i mobilen.
Hon på Max vägra ge mig mjölk till lummiga burgaren också
så jag blev tvungen att motvilligt stödja cocacolacompany
inte för att arlamjölken man får på max är så vidare bra den heller
inte så närproducerat direkt,
är väl nå jävla avtal.
tänkte att bruden i kassan kanske också tappat bort sina nycklar och var grinig
så jag snorade bara ett "visst" till svar

TACK till alla fina teatergruppmedlemmar som gjorde mig glad igen!!! Guld värt!
Och TACK till mamma som skicka extranyckeln till läggan och TACK till busschauffören med den prydliga mustaschen som tog emot den och gav den till mig i stan. Hoppas att jag hittar knippan imorrn också!

Men Nu kan jag vara hemma! Så himla skönt att det mesta löser sig tillslut!!!
Ska försöka få bort huvudvärken med lite First Aid Kit – Emmylou och te, yoghurt/citron kanske?
Det är gott! Och försöka ligga i sängen kl. 00.00!!! Måst ta tag i de dära med sovandet....

Men jag är väldigt glad att det är februari
dvs ljusare himmel, semlor & hjärtan! Gillar sånt!


Kommentarer
Postat av: Tild

Men Ell! Var de inte på något av ställena jag ville att de skulle vara på?



Så tröstlöst.

2012-02-03 @ 07:25:47
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0