"Move your ass and your mind will follow" - citat från Friskvårdskompaniets damtoalett.

Hej på er!

Jag lyckades (dock med stor möda!) slita mig upp ur sängen för att fara till Friskvårds och provträna innan skolan imorse. Medlemmar som gymmat på Hälsostudion (stället som gick i konkurs a.k.a mitt förra) får träna tillsvidare på Friskvårdskompaniet vilket jag tyckte var ett tokbra erbjudande så jag for dit.
Och vad tyckte jag då?
Jo, att de hade bra utrustning, trevlig personal, fina lokaler och bara en allmänt grym feeling så chansen är stor att jag kommer köpa nytt gýmkort där! Dessutom var det härligt att träna igen!


Skoldagen har bestått av teater, religion och fika (tack musikarna!!!) vilket har suttit som handen i handsken!
Slutproduktionen kommer allt närmare och jag är ganska nervösch... men det känns som vi går framåt hela tiden! :)

Annars glider jag som bara runt i tillvaron och tänker inte så värst mycket även om jag nog borde.
Bara är.
Vet allt och inget om framtiden. Står liksom i vänteläge och blippar.
Det enda som jag ser just nu är mycket kärlek, semlor, manusläsande och snöskulpturtävling i fjärran.
Bara jättebra!

Men jag saknar minsann fina fina Stina på skolan!!! ♥
Jag önskar att du kryar på dig jättemycket!!! Men stressa inte upp dig med det där med att bli frisk, ta den tid du behöver och återvänd sen tills oss! Du är så himla välkommen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0