Livin' Young and Wild and Free

Just nu känner jag bara för att dansa och skaka mitt ass hela kvällen lång,
vilket jag iochförsig har hunnit göra lite ikväll.

Sen så har jag överraskat mig själv och börjat på projektarbetsrapporten redan nu.
Helt otroligt men jag tänkte - varför int?

Har kollat upp olika folkhögskolor och deras regler och förordningar också
- kan ju vara bra att ha lite koll innan man söker.
När jag läste på hemsidan tillhörande den skola jag allra helst vill gå på så började jag känna mig som en alkoholist. Okej, tyck att jag är jävligt omogen som har denna tanke men:

Man får alltså inte förvara någon som helst alkohol i skolans lokaler om man bor på internatet.

HUR FAN SKULLE JAG ÖVERLEVA TVÅ ÅR DÄR!?!?!

skämt åsido.

Självklart
skulle jag helt klart skita i alkoholen och fromt följa reglerna om jag väl kommer in eftersom utbildning självklart går före festandet.

Meeeeeeeeeeeeeeeeen man får alltså inte ha ens ett litetlitetlitet stasch i sin garderob!!???!! xD
Och jag som skulle vara astaggad att prova på Göteborgs uteliv.... lol.
Visst, man behöver inte alls ha alkohol med i bilden för att ha roligt - det viktigaste är ju inställningen!
But still... det är ju kul!



/ung/oasvarig/partytaggad/quinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0