Kliv in i en annan värld.

Igår klev jag in på Bokias bokrea med snö fulla ansiktet och beväpnad med ett otroligt uppskattat presentkort i näven! Ville ha så sjukt mycket därinne men det slutade med att jag klev ut ur butiken med tre böcker i den färgglada kassen. 3 skatter!

Har köpt så lite böcker i mitt liv eftersom jag tyckt att låning varit perfekt för min budget men nu när jag fick lite hjälp på traven ekonomiskt så blev jag bara så himla glad! Jag gillar ju att läsa men det går liksom i perioder,
och det var så länge sedan sist jag hade en sådan.

Läste de första sidorna i alla böckerna igår men bestämde mig till slut för att börja med "Alfahannen" av Katarina Wennstam. Hittills är den riktigt intressant och spännande så nu ska jag krypa ner i soffan med en god kopp te och den ljuvliga boken och i samma veva försöka vila mig lite piggare.

Vill inte få feber när jag så gärna vill ha lördag och Luleå med hela klassen.
Längtar ju så himlahimla mycket bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0