Euphoria

AAAAAAAAAAAAAAAAAA
jag har tusen saker i tankarna
och i görningen
och är alldeles darrig och spänd i kroppen och klättrar snart på väggarna!!!

Just det - den vanliga söndags-ångest/stressen är här igen.

Drar till gymmet för att få ut energin,
det verkar vara det enda som riktigt fungerar.





Slänger även ut bliden på kvinnan som överraskade mig glatt och tog mig med storm igårkväll ( i melodifestivalen - å ja, jag älskar melodifestivalen.)
Och jag har aldrig hört en bättre låt i hela sammanhanget!!!
"Hennes låt kommer slå i hela Europa och alla kommer dansa till den här i alla möjliga olika remixer i sommar."
kände jag i hela kroppen!
Jag bettar mitt högra ben på att hon vinner skiten - kvinnan är ju magisk!!!

Kommentarer
Postat av: tild

FAN VAD SNYGG HON ÄR OMG

2012-02-06 @ 09:20:34
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0