Come on baby make sweet love to me.

Så himla jädra satans helsikens ljuvligens skönt att ljuset kommer tillbaka,
jag kan känna det i varje cell!!!

Igår var det ju alla hjärtans-dag och det kan ju vara en fin dag för att påminnas om kärleken runt omkring en! Synd bara att det är så kommersiellt och att handeln försöker övertala en att köpa godis och smycken och allt möjlligt som kan vara kul men som inte är nödvändigt! Jag hoppas att ni som gillar 14 februari därute hade en mysig dag med era föräldrar, er hund, er bästis, ert fotbollslag, er pojkvän/flickvän, er favoritfilm, ert syskon eller varför inte med er själva :) Kärlek finns i så många olika former och borde uppskattas så ofta så möjligt,
men det är bara min åsikt!

Själv åt jag en pannacotta till frukost med mamma och syrran, gosa runt på skolan med mina fina klasskamrater(fick en kaff å en fin kaka på svenskan -ÅHHHH så fint!!! :D) och åt supergod sushi till middag med Daniel och sedan såg vi nästan två avsnitt av "Sherlock" när vi kom hem till honom innan vi somna :*.
Skitbra dag hade jag! ♥

Idag har jag lyssnat på militärkonsert och buggat bland annat - inte dåligt om ni frågar mig!
Inte dåligt alls!

Den här låten är himla skön:



Godafton!

Kommentarer
Postat av: tild

Gillar inte Stones - tur jag gillar dig!

2012-02-15 @ 22:23:49
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0