Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen.

Hej!
 
Middagen igår var magisk! Blir bara så glad av att omge mig med dessa otroligt gosiga människor! :D Efter vi hade ätit så begav vi oss till mig en stund, drack spetsat te och var nostalgiska till gammal hiphop. FIIINT!!!
 
Bilderna har Alma och Carro tagit:
 
 
Sentimentaliteten uppstod väldigt fort vid hejdå-kramarna. Även fast jag vet att vännerna som flyttar faktiskt flyttar och inte dör så var det liksom begravsningsstämning i mig....
 
Den höll i sig till idag. Danne rädda mig från den värsta dippen imorse men det är liksom...
Sorgligt. En halvtung dag helt enkelt, nivetkanske, en sån där när man inte kan skaka av sig känslan av att de tunga molnen utanför fönstret färgat av sig med sitt gråa klet typ överallt. När den minsta av motgångar blir till enorma världsproblem och alla tankar som snurrar i skallen bara blir sega, tunga och sjukt okonstruktiva.
 
Ska snart rensa ut.
// tjejen som redan börjat kolla i kalendern efter passande datum att hälsa på sina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0