NEVER GONNA GIVE YOU UP!!!!

Det tillsynes milslånga jobbschemat har jag nu kommit igenom,
så nu är jag offficiellt ledig..... fast arbetslös.... eller båda!!
 
Har lärt mig otroligt mycket på mitt sommarjobb och VÄXT.
Garanterat flera mil! Inser att jag fortsätter klara av så mycket även fast det känns omöjligt.

Har även haft underbara arbetskamrater och stunder hos vårdtagare som kommer bli minnen för livet!!
 
Men nu chillar jag ju som sagt. Kom hem från Bjursele idag där jag varit med Mathilda, Carro och Hannes några dagar, och jag hade det minst sagt magiskt!!!
Solen sken på oss medan vi ägnade oss åt att bara vara lediga och göra vad som föll oss in, som atti bada basta, fynda på second hand, dricka litervis med kaffe, göra ljuvliga middagar, se film, plocka hjortron, ta fula bilder och leka taskiga lekar bland mycket. Jag stannade upp flera gånger där borta och kände med varenda cell
"Fan, vad jag är lycklig just nu".
 
Jag har fått så många skratt och härligt tagg att det spritter i magen och en semester som heter duga!!
Tack ljuvliga ni!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: clivurts almgren

åh puss darling

2012-08-15 @ 23:34:31
URL: http://coopertrooper.blogg.se
Postat av: Mia

Å vad fint! Härliga härliga Elisa :)

2012-08-16 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0