Om sanningen ska fram;

Åh herre!

Känner mig typ som världens mest taggade brud!!!
Imorgon ska vi repa igenom föreställningen igen på Nordanå, sen har vi samhälls med Freddeboy (evigheter sen!) och därefter blir det klassfest hos Mathilda - Och som jag längtat!!!

Kutar runt i lägenheten och sopar golvet, vattnar blommor, provar partyoufits, klunkar munkte och mitt i allt det där har jag hunnit skriva ner och tejpat upp en monolog ovanför min diskbänk som jag har tänkt köra på min audition till Wendelserg. Vi hade en gästlärare idag som gått där och hon gjorde mig så jävulskt peppad!!!
Efter många om och men har jag tillslut också lyckats slita ut linserna ur ögonen så nu är de inte bara bruna utan även knallröda och supersvidande... jag ser inte alls galen ut - jag lovar!!!

Nämen om man skulle läsa VR och sen sova så det blir fredag...?
A okejdå!

Dog förresten av den här bilden som Mathilda skicka till mig,
det där är alltså jag typ imorgon;


Åh jäkla ljuvliga liv!

Sov gott peeps :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0