JÄRNNATT

Åh. Ja. Gud. Hjälp! Jag tyckte att den var jättebra! Och hemsk. Men viktig!
Skådespelarna var skitduktiga. Lämna fan inte scenen på 75 minuter och var trots det sjukt närvarande!

Tycker ni ska SE DEN om ni får chansen!
(en äldre man sa efteråt att han skulle glömma den vid den tiden då han satte sig i bilen hem...
men lyssna inte på den mannen! Han var säkert hipster!!!)

Blir lesslesslesslesslessless på vissa sidor hos mig själv.
Ellan - nu tar du tag i allt det här och gör det så du får det bortgjort och tar lite ansvar!!!
VS
- Ellan, om du begravde dig i måsten så skulle du aldrig ha kul och typ ruttna bort och dö!!!

Inget alternativ vinner fullt ut och jag blir bara förvirrad och tappar all energi.
Är inte ens ett dugg partysugen och flännar som aldrig förut.
BAJZ.

Vill kanske bara sitta på en svinkall mur med en kär vän, suga på en pastellgrön klubba
(OGILLAR fan pastell (hata är ett starkt ord!) ... har insett att jag inte kommer överleva modevåren men ah... äsch jag får väl blunda mest hela tin!)
och behandla stora ämnen. Det tyckte jag om , det kändes bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0