Folk kommer alltid att tro på den mest fantastiska historia man kan berätta, det är den de längtar efter i hemlighet.

Hela livet består av teater! ( förlåt alla som typ... försöker kontakta mig om andra saker! Jag vet att jag suger mer än vanligt på det men min hjärna är liksom bara inställd på att få det här gjort just nu)
Vår teaterhalva av klassen har nu repat hårt som tusan i fyra dagar på Nordanå och imorgon smäller det!!!

Jag är peppad till tusen samtidigt som jag är trött som i graven.
Fattar liksom bara inte att det här händer nu.

Nervöst som fan men, det kommer att bli bra!
Kom och se oss imorgon 19.00 på Nordanå - gratis är det så KOM KOM KOM!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0