I need proof before I dare to open this heart, So I´ve prepared a quiz for you:

Den finala orsaken.




Har filosoferat i flera timmar ut och in och fram och tillbaka.
Slitit ut min hjärna och stoppat tillbaka den igen.
Valde ju att läsa filosofi för att utveckla mitt tänkande,
och det tror jag faktiskt att jag lyckats med.
Finns som inget annat alternativ
när frågorna är såna att de stannar kvar i hjärnan även
när jag slutat skriva och stängt av datorn.

Godnatt!

Faktiskt lite skönt att ha sådana tankar att fokusera på när allt annat
snurrar som en aggressiv tromb innanför pannloben!

Och imorgon ska jag polera den.

Filosofitentan alltså... inte pannloben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0