Den sista tappra krigaren loggar strax ut

Min kväll inledde jag i rollen som "flicka med paltörhänge" i fontänen med ett gäng ljuvliga klasskompisar där jag var lika glad som jag var kall. Aftonen fortsatte med fina fröken Almgren i min lägenhet för lite igångtaggning och sedan cyklade vi vidare till linjefest på A-torp, som överlag blev mer än fantastisk!

Nyss avslautades kvällen med kakor och ett fint gäng här i min lilla lägga!
Stenar kastades på fönstret och fin musik spelades.

Nu är alla besökare omhändertagna och hemkomna så nu vankas sex&the city samt de sista tappra kakorna för min del!

Åh underbara klass, människor och värld,
när jag tar studenten så kommer jag att böla till det här:



men ännu är det en bit kvar, och den biten kommer jag ta hand om så gott jag bara kan!
true story!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0