Dagen som kallades mellan.

Tappade mobilen i havet i Furuögrund igår = Jävligt klantigt och onödigt!
Har torkat den och vilat den men varje gång jag väcker den till liv så dör den efter några sekunder...
Anser mig inte vara en mobilnörd men det har fan känts jävligt knepigt utan den idag!!!

Annars är det ju regnigt och grått och jag är förkyld och har ögoninfektion...

Ska vara arg och less som fan i en kvart nu!!!!!




...Sen ska jag försöka tagga om!!!

Det var faktiskt en grym lunch idag med fina människor, morotsbiffar, äppeldrickan var återkommen och det var länge sen jag skrattade så hysteriskt som då! Jag har druckit kaffe, fick sluta tidigare, har kirrat biljett till Toxic på fredag och ikväll ska jag vara med Emsan!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Låt den torka några dagar så kanske den hämtar sig :)

2011-09-06 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0