Nu kan du få mig så lätt!

Jag har en alldeles underbar klass, för när jag kom till skolan var jag så trött och slut att jag var nära på att vändai dörren
men i slutet av dagen kunde jag knappt ta mig därifrån för att jag skrattade så mycket!

Snacka om att förgylla min dag! :D
Fantastiska, fina klass - är så glad att få spendera mina dagar tillsammans med er!


Förövrigt så är det så jävla mycket höst.
Mörkt, kallt, blåsigt, regnigt och mystiskt...
ibland känns det spännande och vackert,
ibland deprimerande.
Därför är det tur man kan ta tag i saken när det känns jobbigt höstigt och göra något mysigt av det.
Hoppar i mina skönaste kläder, dricker kaffe, lyssnar på Håkan, tänder ljus
och längtar (nästan ihjäl mig) efter min prins som kommer senare än planerat då han blev tvungen att jobba över fyra timmar.

Jag ser det som ett tecken på att jag ska ta tillfället i akt och filosofera,
så det blir av nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0