New motivation

Nu har jag ingen skola förrän på 2,5 veckor!
GILLA!!! :D :D :D

Bara hemtentan i filosofi som ska göras klar och lämnas in så kan jag andas ut sen!

...Sen blir det iochförsig att grabba tag i körkortspluggandet igen men det känns inte jättefarligt ändå.
Hade min tredje körlektion idag och nu jäklar börjar det hända grejer!!!
- jag kanske har en chans att fixa det där efterlängtade kortet ändå! :D

Eller, vad är det jag säger!? SJÄLVKLART fixar jag det!! ;)



Sedan så hörde jag att det finns någon som är sugen på Bjursele snart igen,
och det är jag med!!! Så håller tummarna för att det också blir av någon vecka framöver!

NU: äta pizza & leda teater

På återseende!! :D


Kommentarer
Postat av: Tild!

gillar fan bjursele

vi drar dit och tar med oss fem pizzakit!



för utan pizzakit i gissningsvis tre dagar försmäktar vi i detta hus

2011-10-20 @ 18:44:08
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0