Luften bor i mina steg.

Räknade ut att jag ringde till nio ställen och mejlade till tre utan resultat,
men tillslut fick jag mig den efterlängtade praktiken i Stockholm iallafall! :D :D :D

Blir både nya erfarenheter och upplevelser, en efterlängtad vistelse hos mina släktingar samt en härlig tur till Felicia i Linköping! - Tillråga på allt så får jag resa och känna den där fantastiska känslan av att vara på väg!

Skitlycklig!!!


(glad bild!!)

Enda molnet på himlen är SJ! När jag bokat resorna så kom det upp på skärmen att det uppstått ett tekniskt fel,
så jag fick varken någon bokningsbekräftelse på mobilen eller mailen som jag bett om.
Men dragit pengar från kontot, det hade dem lyckats med!

Jäkla teknik och handla saker över nätet = har aldrig gått särskilt bra för mig! :S

Meeen ska ringa dem och hoppas det går bra trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0