Livet måste levas framåt men kan bara förstås bakåt - Sören Kirkegaard

Hey ho!

Sista praktikdagen idag och den spenderades på Skönstaholmsskolan med Kicki med tre vilda och glada barngrupper som jag bl. a fick sminka till vampyrer, monster och zombies vilket var riktigt roligt!
Känns lite trist att praktiken är slut men jag har lärt mig så himla mycket den här veckan
och är så fantastsikt nöjd över de nya erfarenheterna och de underbara människorna jag mött!! :D :D
Är så fruktansvärt tacksam för att jag fick den här praktikplatsen!
 
För första gången i veckan slutade jag innan kl. 18 så det var jag som slängde ihop middagen så vi har ätit tacos, kollat på gamla (fula? xD) bilder på oss och så har jag äntligen vågat öppna mailet från filosofiläraren
- och tack och lov kan jag än en gång konstatera att hårt arbete lönar sig! :D :D
Trodde nästan jag skulle dö av prestationsångest när jag kämpade med den sista hemtentan förra veckan
men nu är jag bara så glad att jag gjorde det!

MVG i Filosofi A trots allt!!! (Skiter i jantelagen och skryter som fan!! :D)

yyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss!!



Nu hörde jag det ryktas om ett kladdkakebak som jag ska undersöka!

Godkväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Tild!

GRATTIS FAN VAD DU ÄR BRA

2011-10-27 @ 21:39:51
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: emelie

härligt ellan! Och skryt om ditt mvg i filosofi, det förtjänar du!!! :D :D :D <3

och det har varit roligt att läsa om din praktik ellan! :D :D

2011-10-28 @ 07:06:25
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Mia

Grattis!!

2011-11-01 @ 04:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0