Innan jag avlider av trötthet, en kort resumé av dagen;


Innan praktiken åkte jag ju som jag skrev in till Götgatan för att upptäcka att de flesta affärerna inte öppnade förrän kl. 11! Jag såg det som en perfekt möjlighet att upptäcka staden litegrann så jag promenerade bort mot Gamla Stan, köpte en jäkligt smaskig take-away latte och vandrade omkring i gränderna tills kl. 11.
Då återvände jag mot Götgatan och mötte upp Clara och hennnes kompis Ida som var superhärlig!
De följde den överexalterade norrlänningen in på Monki där vi provade kläder allihop och jag köpte (ännu en) färgglad skjorta därifrån, surprise? xD

Därefter käkade vi lunch på ett tokmysigt café som hette "Fåtöljen",
maten var fantastisk och vi satt där ända tills Clara och Ida upptäckte att de var tvungna att springa till tunnelbanan för att hinna till skolan. Så jag tog mig ett långt och härligt besök på Weekday där jag inhandlade ett par nya, välbehövliga jeans. Jag köpte hårfärg i Farsta centrum eftersom det blev lite brådis efter det långa jeansprovandet och jag och Clarade färgade varandras hår nu ikväll!

Mitt blev mer åt honung/guld-hållet men framförallt försvann den mustiga utväxten så jag blev otroligt nöjd
- tack kära kusin! :D

Idag på praktiken har jag varit med danspedagogen Lisa
och där blev det inget sitta still och kika utan nej - jag dansade mig darrig och svettig!
Och roligt var det!!
Fick dessutom en massa ljuvliga livsråd av den fantastsiska människan -
som var oväntade men grymt tacksamma!

Roligt hur man ibland träffar människor en så kort stund
men ger en energi och saker att tänka på som mest troligt kommer hänga med mig länge = FINT!



(farlig bild från valborgs på tal om energi!)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Tild

farligaste valborgs ever!



Fan vad gött att du har det bra ellbert :D

2011-10-27 @ 10:44:24
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0