Hands to the sky and throw your head back - let's dance to this track.

Goooooooooooooood morning Vietnaaaaaaaaaaaaaam!
(Eller, Sverige...!)

Börjar inte praktiken förrän två idag så jag har haft en helt ljuvlig morgon!
Fick sova ut, äta en grym frukost (lägenheten ligger på tredje våningen och är därför i höjd med träkronorna, så det kändes nästan som om jag satt och svävade bland alla gula, orangea, röda och guldiga löv utanför fönstret när jag åt!) Därefter pluggade jag lite körkort och begav mig ut på en promenad i omgivningarna!

Förorten Farsta där jag bor är ganska bergig så det var riktigt roligt (och utmanande) att promenera runt på höjderna och spana ut över alla hus och den fina skogen (den lilla skogen som finns åtminstone). Höll dock på att halka ner två gånger så nästa gång ska jag nog inte ha concerse .. de + hala berghällar kan vara en dålig kombination upptäckte jag nämligen! ;)

Sen dess har jag duschat och struttat runt i lägenheten och gjort mig ordning och sjungit fulsång ikapp med Spotify. Nu ska jag bege mig mot praktiken men innan dess ska jag ta mig en liten kik förbi farsta centrum och se om jag hittar något tjusigt! ;)

LIFE'S GOOD! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0