Good feeling.

Blev en otroligt skön dag igår!
Kollade lite i affärer tills jag blev less, köpte en Pucko och gick ut och satte mig bredvid en enorm ek i solskenet istället. På praktiken var jag med på planeringen och sedan fick jag träffa tre stycken musikalgrupper, det var väldigt intressant att se hur de jobbade och få en smygtitt på deras kommande produktioner!

När jag kom hem så fikade jag med  min fina värdfamilj och smiskade just så pass Clara i alfapet!
Nu ska jag strax bege mig mot Götgatan för lite mer shopping (bl. a ska jag och Clara köpa hårfärg inför ett kommande projekt) innan praktiken börjar kl. 2
- Jag klagar inte! ;)

Last year: (OBS: datumet på kameran var fel!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0