Framme i schtorschtaaaaan!

Kvart i sex imorse skuttade jag av bussen på centralen oväntat pigg och taggad trots de få timmar sömn jag kunnat skaffa mig i bussen. Lyckades ta mig ner till tunnelbanan och klev på gröna linjen mot Farsta.
På tunnelbanan var det människor i välstrukna kläder som såg ut att vara på väg till jobbet samt utmattade lirare på väg hem från vad som verkat vara ett gäng fartfyllda utekvällar - och så jag då!

Det är en av grejerna jag tycker bäst om med att åka tunnelbana.
Man är så anonym samtidigt som man omger sig av andra anonyma som ändå berättar en historia,
och jag tycker det är kul att försöka lista ut vad de har gjort och var de är på väg.


Haha oj... det lät kanske aningen creepy men well - that's me!

Kom iaf fram till min mosters lägenhet och hann sova en och en halv timme till innan det blev frukost och ett kärt möte med släktingarna! ♥

Kl. 10 började praktiken och idag fick jag följa tre teaterledare som ledde en grupp med gymnasieelever som hade premiär på sin Trettondagsafton idag - så jag fick beskåda både genrep och premiär vilket var jättekul!! :D
Deras tolkning var grym och det är roligt att jag också jobbat med den pjäsen så att jag kunde se hur vi tolkat den olika! Utöver det så övade jag repliker med skådisarna, flyttade ett gäng bord och ställde säkert tusen frågor till dem om föreställningen osv, men är man nyfiken så är man! Mycket mer än så gjorde jag inte eftersom det inte fanns så många uppgifter till mig idag, men det passade ganska bra eftersom jag var ganska sliten! Ledarna och ungdomarna var iaf superhärliga så jag ser fram emot resten av veckan!!!

När jag kom hem bjöds jag på supergod middag och efterrätt och sen dess har vi allihop haft en skön mys-kväll framför tv:n vilket verkligen var på sin plats! Känns så ljuvligt att vara här!! :D



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0