Don´t let me go

Hemma igen efter ännu en underbar tisdagskväll!
Ikväll har jag, Soffe och Emelie hälsat på Maja och det var awesome - 
ni är  bara så oförklarligt ljuvliga tjejer!!!! ♥
Kändes som tiden försvann på ett ögonblick, men jag hoppas att vi kommer genomföra några spännande planer på höstlovet! Därefter blev det en cykeltur i regnet till efyran och det tisdagliga teparty som levererade mysfaktor, gött folk och välsmakande te as usual!

Nu är jag och min tisdagsdate Emelie hemma i min lägenhet
och ska systerligt dela en mango att förtära samt beskåda "Värsta pojkvänsakademi" innan
det är dags för läggdags!



Fina flickor på bild från en helt fantastisk lördagkväll förra hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0